// Les tråden - Spørsmål 9:

Spørsmål 9:

Ny tråd   Svar på tråden    Tilbake til forsiden // Spørre-undersøkelser
Les forrige tråd :: Les neste tråd  
Forfatter Beskjed
admin
Site Admin

InnleggSkrevet: 02 oktober 2005, 9:56    Emne: Spørsmål 9: Svar med sitat
Hvordan vil du beskrive ”anfall” eller kast av sorg, når det kommer over deg? Hva slags følelser dukker opp, hva slags tanker kommer?
Til toppen!
Vis profilen til brukeren Send en privat melding Send e-post
Gjest

InnleggSkrevet: 02 oktober 2005, 23:20    Emne: Svar med sitat
det føles som en brå smerte som setter seg i mage regionen. Så kommer vemodet. Heldigvis klarer jeg ikke lenge å være i denne tilstanden, for livet har heldigvis gjort det umulig for meg å ha tid til å dvele for lenge ved bare denne tanken. Det er ikke godt å føle for lenge på det. Livet er fult av vanskeligheter og utfordringer som jeg må konsentrere meg om. Og det er viktig for meg å kunne nyte glede når jeg kan. Du vet ikke hvor godt glede kan føles, før du har kjent smerten av en sorg. Livet består av begge deler. Og sånn må det være.
Til toppen!
Gjest

InnleggSkrevet: 04 oktober 2005, 13:15    Emne: Svar med sitat
Tankene som kommer er hvordan vi hadde hatt det som familie,hvordan barnet vårt ville vært, hvor langt barnet var kommet i utvikling,latteren smilet,gråten,ja hele barnet hvordan det vile vært å hatt det her.
Nå går jeg rundt og savner og savner g på en måte står litt i stampe.
Til toppen!
Barbie

InnleggSkrevet: 04 oktober 2005, 14:18    Emne: Svar med sitat
Sinne, angst, sorg, jeg føler at jeg kunne bli så sint, fordi han døde, at jeg ville kaste ting, knuse. Men, sorgen kan aldri bli så stor som når man mister et barn.
levelenge

InnleggSkrevet: 21 desember 2005, 20:15    Emne: Svar med sitat
Da jeg var vel hjemme med EN liten tvilling, ble jo hverdagen som for alle andre mødre litt travel i starten. Men hver kveld når jeg la lillejenta, kom "kastene" - jeg klarte ikke fjerne den andre barnesengen - og der skulle jeg ha lagt broren hennes. Det var ubeskrivelig vondt. Fysisk smerte i brystet - som jeg etterhvert trodde var hjerteproblemer.. så jeg fikk uttallige utredninger via min gode fastlege. Jeg fikk et anfall av utslett - hele kroppen var full av psoreasis... jeg fikk svimmelhetsanfall - og på grunn av ventetid dro vi til et privat sykehus for videre utredninger - og i ettertid er det lett å tenke på hvor mye som kunne vært unngått... hvis bare noen hadde grepet fatt i meg rett etter fødselen. Crying or Very sad
Til toppen!
Vis profilen til brukeren Send en privat melding
yani

InnleggSkrevet: 12 januar 2006, 1:47    Emne: Svar med sitat
Anfallene kommer i form av tanker om hvordan livet kunne vært, hvordan de hadde sett ut, hvordan de hadde blitt. Hadde de hatt mange venner, kjæreste, hvilken videregående skole de hadde gått.
Tristhet over for hvordan livet kunne vært hvis jeg ikke hadde mistet de to.
Det er ingen ting galt med livet mitt nå, men jeg vet at mye hadde vært annerledes hvis jeg hadde hatt 3 levende barn i stedet for 1.
Til toppen!
Vis profilen til brukeren Send en privat melding
Ny tråd   Svar på tråden    Tilbake til forsiden // Spørre-undersøkelser Alle tidspunkter gjelder for tidssonen GMT + 2 timer
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på tråder
Du kan ikke endre dine egne innlegg
Du kan ikke slette dine egne innlegg
Du kan ikke stemme ved avstemninger

alexis v1.2 // Theme Created By: Andrew Charron